neděle 10. října 2021

Spotřebováno a novinky v září

 Milé čtenářky,

září bylo bohaté hlavně na novinky z dekorativní kosmetiky, protože jsem využila bonusové body na dekorativní kosmetiku a štětce z DM a také jsem po dlouhé době měla chuť si koupit nové věci z této oblasti. Tak jdeme na to :).

Spotřebováno: Tělo a vlasy


Kondicionér Garnier Aloe vera: ANO: Skvělý kondicionér, xté spotřebované balení, asi netřeba dále rozebírat :).

Peeling na nohy Feet up od oriflame: ANO: Můj oblíbený peeling, kupuji opakovaně.

Dezinfekce na ruce Soft caress od oriflame: ANO: Používala jsem ji spíše na krémy, micelární vody a kosmetiku (povrchy), byla moc příjemná.

Tělové mléko After sun od Garnier: ANO: Velmi lehké, příjemné mléko s krásnou vůní, rychle se vstřebává, dostatečně hydratuje. Používali jsme jej na dovolené u moře, dopotřebovala jsem jej pak doma.
Spotřebováno: Obličej


Maska s vitaminem C od Garnier: ANO: Skvělá maska, pleť viditelně hydratuje a rozjasňuje. 

Krém Skin food light od Weledy: ANO: Úžasný krém, používala jsem jej na obličej, krk i dekolt, vyživuje, zkrášluje, je skvělý jako podklad pod makeup.

Oční odličovač Mixa: ANO: Kupuji opakovaně, miluju ho.

Hydratační a omlazující sérum Hyalu B5 od La Roche-Posay: ANO: Dostala jsem ho jako dárek k nákupu na Notinu a asi budu potřebovat plné balení. Svými účinky dalece převyšuje všechna jiná hydratační séra, která jsem dosud vyzkoušela, stačí ho maličko a efekt na pleti je výrazný a dlouhotrvající. Ano, toto sérum rozhodně doporučuji.

Micelární voda Garnier: ANO: Mám ji moc ráda, kupuji opakovaně.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Z vyfocených věcí doporučuji podkladový lak Complete Sally Hansen, stejně tak krycí lak Insta-dri, korektor Instant Anti Age eraser od Maybelline je rovněž výborný. Zbytek byl spíše průměrný.

Novinky


Koupila jsem si nový makeup a tmavě červenou rtěnku od Bourjois, lak od trend it up, bronzer a rozjasňovač od Gabrielly Salvete, sprchovou pěnu od Baley (úžasně voní) a novou micelární vodu od Garnier, tentokrát ve verzi s aloe vera.


Nálož štětců a dekorativní kosmetiky, vidíte rozjasňovač od Catrice, tužky na oči od Miss sporty, nějaké věci na obočí, makeup v tyčince Always fabulous od Bourjois, dva nové laky (od essence a trend it up)a dvoje kapky pro rychlé schnutí laku od essence. Štětce ecotools miluju :).

Detailnější pohled


Počty jsou vyrovnané, 17 spotřebovaných a 17 nových výrobků (štětce nepočítám :)). Docela se mi ulevilo, myslela jsem, že to bude horší.

Co hezkého jste si na podzim koupili vy?


1 komentář:

  1. Ahoj,
    moc pěkná statistika. Já jsem v září nakupovala jako divá (zde je článek - http://ciculka.cz/nakupy-a-novinky-zari-2021/) a spotřeba byla taky slušná. Hodně jsi mě nalákala na značku La Roche Posay, až něco dodělám, omrknu její portfolio. Z tvých nákupů mě hodně zaujala ta pěna Balea, ta by se mi taky líbila:-) V září jsem taky využila akci v DM na dekorativku a koupila nějaké nové laky, ale zatím s nimi nejsem moc spokojená. Oba vydržely hezké max. dva dny. Teď mám zrovna skoro týden nalakovaný Oriflame a to je úplně o něčem jiném (a ani to není můj nejlepší lak).
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).