pátek 13. prosince 2013

Vítězka vánoční soutěže

Milé čtenářky,

nastal čas oznámit, koho jsem vybrala ve vánoční soutěži. Především vám ale všem chci poděkovat za vaše recepty, některé určitě vyzkouším, jsem ovšem limitována tím, že nemám moc ráda oříškové cukroví a nivu :). No, a kdo tedy vyhrál? Nejvíce mě zaujal recept Lady Levandule, maricpánové kuličky, a to jak jednoduchostí, tak i jazykově :). Dovolím si citovat:

Jak se tedy ta nádhera vyrábí:

Připrav sobě jednu hroudu marcipánu a jednu hroudu nugátu. (obě suroviny jdou zakoupit, ale můžete si samozřejmě uhňácat vlastní) Množství zvol ve stejném poměru a podle toho, kolik bys chtěl mít kuliček (já to dělám z půl kila nugátu a půl kila marcipánu-ale pšt!) Vy samozřejmě asi zvolíte menší množství, protože nejste takoví nenažranci jako já :) Poté z nugátu nakrájíme kostičky a z marcipánu uděláme placičky. Následně každou kostičku zavineme do placičky a uděláme kuličku. Všechny nově vzniklé kuličky nakonec obalíme v moučkovém cukru :)

(jo jasně, vím že je to popsané jak od retarda, ale já doopravdy neumím psát recepty :D)

Já si naopak myslím, že to popsala skvěle! :). Vítězce gratuluji a prosím, ať se mi ozve na email (na stránce vpravo nahoře).

Přeji vám pěkný pátek 13., a doufám, že nevěříte na pověry.

2 komentáře:

  1. Super recept. :) Já jsem se neúčastnila, přeci jen nemusím vyhrát všechno. :)) Ale moc ráda mám ořechové trojhránky, které by Ti stejně teda asi moc nechutnaly, nebo lomnická kolečka, která jsou zase ukrutně složitá. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, skvělá volba tyhlety marcipány plněné nugátem, mohla bych je jíst pořád (ale teď nesmím). A ještě bych to k dokonalosti obalila v kakau, jé... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).