středa 5. června 2019

Spotřebováno a novinky v květnu

Milé čtenářky,

květen byl bohatý na spotřebu i nákupy, tak bez dlouhých úvodů jdeme na to.

Spotřebováno


Zpevňující sérum na krk a dekolt z řady Swedish spa s olivovým olejem: AVON: MOŽNÁ: Toto sérum bylo příjemné, krásně voní, stejně jako všechny výrobky z této řady, ale zázraky bohužel neumí, žádného zpevnění jsem si nevšimla :).

Bioderma Hydrabio sérum: ANO: Pořád ho mám ráda, měla jsem jej poněkolikáté, ale hydratační sérum od oriflame mám o něco radši. 

Deodorant natural vitality od adidas: ANO: Už ani nevím, kolikátá spotřebovaná lahvička to je. Tento sprej mám moc ráda, a tu vůni miluju :). 

Noční obličejový krém Natural vitality s vojtěškou od oriflame: ANO: Ideální krém na letní období, rychle se vsakuje, krásně voní, a pleť vyživí. Víc od krému nepožaduji :).

Sedmikráskový krém na ruce od Manufaktury: ANO: Tento krém byl úžasný a naprosto mě uchvátila jeho vůně, ale nevím, zda je ještě v obchodech Manufaktura dostupný, já jsem jej dostala jako dárek k nákupu.

Tělový krém s bambuckým máslem, Balea: ANO: Tento krém kupuji opakovaně, doporučuji pro sušší pokožku. Je výživný, hezky voní, je ho hodně a stojí málo. A má hezké složení :).


Dekorativní kosmetiku jsem vyfotila zvlášť. Rozhodně doporučuji: Lak na nehty the ONE od oriflame (dobrá pigmentace, slušná výdrž, velký výběr barev), průhledný lak Sally Hansen (používám jej hlavně k ředění laků), odlakovací tamponky ebelin, a krycí lak essence. Docela dobrá byla i báze pod oční stíny od Bourjois, ale není to nic, bez čeho byste se neobešly. Řasenka Maxi volume eyttention mascara od Trend it up nebyla nic moc, používala jsem ji jen na spodní řasy, horní strašně slepovala. Tekutý rozjasňovač od Catrice byl úžasný, ale bohužel to byla limitovaná edice. Zcela vlevo dole je rozbitý zbytek tvářenky a rozjasňovače od essence, což byla také limitka. Vyhodila jsem také prastarý lesk na rty od L´oréalu. Úplně dole je obal od pudru Healthy mix od Bourjois. Jak bych to tak řekla... Obsah byl skvělý, obal na prd. Ačkoli jsem ho skladovala pouze doma v šuplíku, kryt se ulomil hrozně brzy, celé balení je hrozně velké, neskladné, a vypadá lacině (i se tak chová). Tohle se prostě nepovedlo. Poslední věcí je stín od L´oréalu z řady Infallible, který už bohužel vůbec není k dostání. Sloužil mi věrně několik let, byl to jeden z mých nejoblíbenějších stínů.

Novinky
 

Doplnila jsem zásoby sprchových gelů, deodorantů (moje oblíbená řada s okurkou a zeleným čajem od Dove), koupila jsem si tělové mléko a máslo od značky Nature Box, oční krém od Avéne, roll on s čajovníkovým olejem na beďary, masku na vlasy od Garnier a dvě soli s mandlovým olejem od tetesept (jednu už jsem spotřebovala). 


Koupila jsem si makeup a korektor v jednom od Bourjois s názvem Always fabulous. Musím říct, že mě zatím velmi pozitivně překvapuje. Báze od Rimmelu Magnif eyes je velmi chválená, a po pár použitích tu chválu chápu. Tužka na oči od Trend it up je boží, stejně jako gelové linky od Miss sporty. Stín od Sephory jsem zatím nezkoušela, stejně jako štětce jsou výsledkem akce na eshopu 3 za 2. 

Tak, a to je vše, 17 spotřebovaných a 15 nových výrobků, celková bilance jsou krásné minus dva výrobky. 

Co vy, co jste si pořídily na léto? A zaujalo vás něco v dnešním článku? Těším se na vaše komentáře :). 



1 komentář:

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).