pátek 20. září 2013

Co se mnou jede do Paříže :)

Milé čtenářky,

dnes mám pro vás populární balicí článek. Bez dlouhého okecávání se na to vrhnu, pouze předesílám, že do Paříže jedeme na týden.

Takže, co si beru s sebou? Jak už jsem tady několikrát zmínila, na cesty dávám přednost miniaturkám a vzorečkům, a ani teď tomu není jinak.

Hygiena

Na fotce můžete vidět velmi nečekaně kartáček na zuby, náplasti, nějaké nouzové léky (Panadol, Endiaron atd.), cestovní fén (bez něj se bohužel neobejdu) a hřeben, krém, micelární vodu, odličovací tamponky a tyčinky do uší, minideodorant a krém na nohy, šampony a kondicionéry v pytlíčkách a jeden vzorek tělového mléka, tužidlo, sprchový gel a intimní sprchový gel, mýdlo, špunty do uší a holítko. Ještě se mnou jedou manikurní nůžky a pinzeta, které ale zvěčněné nejsou.

Líčení
 Z mého dekorativního arzenálu se mnou jedou patery stíny (L´oréal Infaillible nemůžou zůstat doma), tužka NYX, řasenka Maybelline, dva korektory, kompaktní pudr, pět rtěnek, lesk, lak na nehty a krycí lak na nehty, tvářenka Artdeco, tři parfémky (CK One, DKNY Red delicious a DKNY Be delicious - ta v tom stříbrném flakonku). Také si beru svoje tři nejoblíbenější štětce, a to štětec na tvářenku, pudr a štětec na korektor/stíny. Na fotce chybí makeup od Bourjois překypaný do malinkého vymytého kelímku Balea, viz níže :).

Makeup

Do letadla

Do letadla si do taštičky Avéne sbalím kompaktní pudr, rtěnku, lesk, minikrém Avéne, Blue cap cream na ekzémy, krém Biodermu Atoderm (v růžové lahvičce), balzám na rty (vajíčko nahoře), antibakteriální gel na ruce a antikoncepci. Kromě toho mi v kabelce bude dělat společnost můj kompaktní hřeben s ovečkou Shaun, diář, sluneční brýle, kapesníčky, pas atd. :-).

A samozřejmě nesmí chybět Ťapka, který se mnou věrně cestuje už dvacet let :-).



A to je vše, přátelé! Doufám, že toho není nějak přehnaně moc. A jak se na cesty balíte vy?

4 komentáře:

  1. Wow, té dekorativky mi to přijde zbytečně moc :-) Jsem zvyklá cestovat nalehko takže od každého jeden kus a frčím. A závidím tu Artdeco tvářenku, pořád po ní mlsně pokukuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi přijde, že toho máš moc. Pak totiž uvidíš tu nabídku ve francouzských obchodech a budeš s tím chtít tak akorát mrsknout do koše, aby ti to nezabíralo místo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Ťapka, ten se má, že jede do Paříže :)

    Mně naopak příjde, že toho máš tak akorát - co kdybys přijela a v tej Paříži by nic neměli?? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vzorkové balení jsou geniální nápad, taky to tak dělávám :-)
    A Ťapka je nejlepčejší! :-))
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).