pátek 6. září 2013

Tak nic

No, člověk míní a zánět průdušek mění... původně nevinný kašel není zas až tak nevinný a můj momentální program je čtení, seriály, postel, čaj a léky. Letos se Beskydská sedmička bude muset obejít beze mě, tak doufám, že příští rok to vyjde :). Jsem z toho smutná, ale mám rozum (aspoň myslím), a rozhodně bych si tam nechtěla uhnat zápal plic. Přítel, se kterým jsme tvořili tým, půjde nakonec v týmu s mým tatínkem a jeho kolegou, takže o to nepřijde :). Bohužel ale vy přijdete o report a mé pocity ze Sedmičky (obávám se, že záznam mého ležení a pití čajů a kašlání není tak vzrušující jako B7). Vynahradím vám to ale jinými články :).

Mějte se pěkně a užívejte pěkného podzimu

3 komentáře:

  1. To je škoda, ale zdraví je určitě přednější. Kamarád se tam chystá taky, tak snad aspoň nějaký report bude.Jsem se dívala na stránky B7 a je to teda fakt mazec, mně by stačila jen ta Lysá hora na celej den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrzuté to sice je, ale hlavně se uzdrav. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je mi líto, brzo se uzdrav a můžeš nám pak napsat na jaké seriály koukáš :)

    eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).