středa 11. září 2013

L´oréal Perfect slim pro

Milé čtenářky,

zeštíhlující gel od L´oréal mám doma už dlouho, vyhrála jsem jej v giveaway u Bald and pale. A dnes vám konečně přináším recenzi. Tento gel pro mě nebyl novinkou, předtím už jsem si ho jednou koupila a byla jsem s ním celkem spokojená, a tak jsem měla z výhry radost. Vás ale určitě nejvíce zajímá, jak a jestli funguje. Nebudu vás oblažovat fotkami svého pozadí, snad vám budou stačit mé slovní dojmy. Mám celulitidu už asi tak od třinácti let a nijak extrémně mě neobtěžuje, snažím se ji eliminovat zdravým životním stylem, pohybem, pitným režimem atd. Co se případné nadváhy týče (a ta se stejně gely řešit nedá), tak momentálně jsem se svou váhou spokojená (jsem na svých obvyklých 60 kg) a vzhledem k mé lásce k pohybu a turistice si myslím, že mi snad přibírání nehrozí. Zeštíhlující gely příliš nepoužívám, L´oréal byl v tomto směru výjimkou.

A jak tedy tento přípravek funguje?


Nejprve je potřeba použít masážní válečky, aby se kůže připravila na vstřebání přípravku. Po promasírování potřebných partií můžete nanést gel. Je potřeba si dát pozor, abyste si nepřištíply kůži, jak se mi to několikrát podařilo. Gel samotný je velmi příjemný, je zelený, má osvěžující vůni a mírně chladí, velmi rychle se vstřebává. Po použití gelu už není potřeba použít tělové mléko.

Masážní válečky

Gel

A otázka nejzásadnější: Dělá to něco?

Za sebe mohu říci, že ano, gel viditelně vypíná kůži a myslím, že mi pomohl i k mírnému úbytku v oblasti pasu. Jsou to ale malé změny, rozhodně to není zázračný přípravek, který vám ubere deset centimetrů přes boky nebo přes břicho. Je to ale podle mě dobrý doplněk k ostatním opatřením při hubnutí či udržování váhy (pravidelná strava, dostatečný pitný režim, pohyb). Efekt rozhodně vidět je, což je lepší výsledek, než kterého dosahuje mnoho jiných přípravků z této kategorie. Je ale na každé z nás, čemu se rozhodneme věřit a kolik jsme ochotné investovat. Je totiž nutné používat tento gel denně (výrobce píše dokonce dvakrát denně), aby byly vidět výsledky, a tak vám dlouho nevydrží. Není zrovna levný, za poměrně malé množství (150 ml) zaplatíte cca 300 Kč.

Co vy a zeštíhlující přípravky? Máte svého favorita?

2 komentáře:

  1. Já jsem ho kdysi dávno měla. Bohužel si nepamatuji, jestli něco dělal, ale pamatuji si velice dobře, že jsem si kůži těmi masážními válečky přiskřípla několikrát :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tento měla nejraději!Baví mě ten masážní váleček :-) I vůně byla fajn! K odstranění celulitidy nedošlo, ale za pár dní jsem měla nádherně hebkou pokožku!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).