pondělí 23. září 2013

Pařížský wishlist

Milé čtenářky,

já jsem doufám touto dobou úspěšně v Paříži, ale vy si můžete přečíst, na kteroužto kosmetiku mám zálusk a případně ji pak porovnat s tím, co si doopravdy nakoupím :). (Toto je jediný přednastavený článek, na víc momentálně není čas.)



Asi je vám jasné, že se budu soustředit především na Bourjois. Mám v plánu omrknout jejich novinky, které zatím u nás nejsou, a to; tvářenku Blush Exclusif, která mění barvu podle pH pokožky, rýžový pudr, jenž mě velmi zaujal nádherným retro balením, cestovní verzi řasenky Volume glamour max, rozjasňovač (spodní řada zcela vlevo), jejich parfémy (které se u nás neprodávají), a nakonec korektor Happy light. Dále, pokud budou na letišti za dobrou cenu, bych si ráda koupila buď Lancome Miracle nebo Trésor In love, to se ale uvidí podle ceny :). Jsem zvědavá, co mě naživo zaujme natolik, abych si to vážně koupila.

Mým největším přáním, co se muzeí týče, je navštívit Musée d´Orsay, ve kterém najdete ucelené sbírky nejslavnějších francouzských impresionistů. Jelikož je impresionismus mým nejoblíbenějším uměleckým směrem, předpokládám, že by se mi tam mohlo líbit :-). Už se moc těším.




 Zdroje fotek:

Muzeum zvenku

muzeum zevnitř

Mějte se moc hezky a těšte se na nějaký report o Paříži.

2 komentáře:

  1. Zatím jsem nepotkala letiště ani hraniční duty free shop s výrazně lepšíma cenama než jistý e-shop, který jmenuješ ve svých spolupracích. Tak pak dej vědět, jak to dopadlo, jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byl jsem bez herpetické choroby pomocí bylinné medicíny Dr. Sacre, která ji vyléčila, šel jsem na lékařský test, doktor mi potvrdil, že jsem bez herpetické choroby, funguje to jako kouzlo a bylinná medicína je nejlepší, tady je číslo Dr. Sacre WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailová adresa doctorsacrehealing@gmail.com,
    Kontaktujte ho, pokud máte jakýkoli problém nebo chorobu, kterou potřebujete, je kontaktovat ho, pomůže vám vyléčit tuto dlouhodobou nemoc ve vašem systému pomocí bylinného léčiva

    Mary

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).