úterý 17. září 2013

Mininákup a taky: čím si myju vlasy, aby byly krásně blond?

Milé čtenářky,

už se pomalu chystám do Paříže, snáším na hromádky oblečení a kosmetiku, zjišťuji, jak se dopravit z letiště do hostelu atd., už mám Eura (jupí :) a včera jsem taky něco málo nakupovala v drogerii, co by se mohlo hodit.

Už mi docházel můj momentálně nejoblíbenější kondicionér More blond od Baley, takže jsem mu koupila domů náhradníka, vzala jsem si také masku na vlasy, kterou si sbalím do Paříže (vlasovou péči řeším tentokrát pytlíčky :). Nad maskou můžete vidět kelímek od nočního krému Balea, do kterého si překypu makeup, ať s sebou netahám celou lahvičku (a kterým jsem si včera namazala tělo i obličej a byl docela fajn :-). Náplasti jsem doma už žádné neměla, pár vatových tyčinek si s sebou na cesty do toaletní taštičky beru vždy a už mi doma také došly. Vpravo dole je ultraroztomilé minibalení 30 ks mých nejoblíbenějších odličovacích tamponků, které mě stály celých 9 Kč, na cestování je to ideální a navíc hygienické. No a nakonec věc, ze které mám fakt radost. Můj oblíbený stylingový sprej na vlasy got2b, který jsem už dlouho nikde v drogeriích neviděla a tak jsem myslela, že se přestal vyrábět. Měla jsem z té řady i lak na vlasy a ještě jiný typ spreje, který mi ale vlasy mastil, tento je zkrátka nejlepší. Vlasy uhladí, neslepí, provoní a nezmastí. Objevila jsem ho překvapivě v naší místní drogerii Teta. S mou spotřebou stylingových přípravků tak mám na pár let vystaráno.

A teď k další části článku. Šampon a kondicionér pro blond vlasy od Baley jsem zde sice několikrát chválila, ale ještě jsem o nich nepsala myslím nic podrobnějšího.


Tato řada výrobků na vlasy se tuším v dm objevila tento rok (či spíš se vrátila, pamatuji si ji z dávnější doby). Předtím měli šampony a kondicionéry pro blond vlasy, ale tato řada, nazvaná More blond, má barvu zvýraznit a rozjasnit. Obsahuje šampon, kondicionér a zesvětlující sprej, se kterým zatím nemám zkušenosti.
Ovšem šampon a kondicionér mohu všem blondýnkám jen a jen doporučit. Já mám přírodní blond vlasy, vespod jsou o něco tmavší, na vršku hlavy a kolem obličeje logicky světlejší.

Šampon je velmi hustý, stačí jej použít opravdu maličko, toto balení mám myslím od dubna. Je světle žlutý, obsahuje drobné třpytky a příjemně voní. Pění dobře, nedráždí vlasovou pokožku a vlasy mi vydrží pěkné tak tři až čtyři dny. Kondicionér je také žlutý, ale bez třpytek, má příjemnou konzistenci, je tak akorát hustý, vlasy uhladí a provoní jemnou vůní. Akorát jej teda spotřebovávám o dost rychleji než šampon :-). Ani kondicionér ani šampon neobsahují silikony a i bez obsahu silikonů jsou vlasy vyživené, hladké a lesklé. A co se zvýraznění blond barvy týče, tak to je opravdu viditelné. Pár lidí se mě, poté co jsem tyto výrobky začala používat, ptalo, jestli jsem si nenechala udělat melír nebo jsem si nezesvětlila vlasy. No, zesvětlila, ale pouze používáním techto dvou výrobků. Zvýšení lesku vlasů a rozjasnění jejich barvy je při jejich používání opravdu viditelné.  Obsahují heřmánek a výtažek z citronu, ale peroxid v nich nenajdete, nemusíte se bát. Mám v plánu vyzkoušet i ten zesvětlující sprej a jsem zvědavá, co to udělá. Tento šampon a kondicionér jsem si opravdu velmi oblíbila, za velmi příjemnou cenu (každý stojí kolem 45 Kč) mi pomáhájí udržet si pěknou barvu a lesk vlasů, a to nenásilnou formou, bez barvení či peroxidu.

Co vy, máte zkušenost s těmito výrobky? A hlavně blondýnky, co používáte na blond vlasy, co byste mi mohly doporučit? :)

P. S. S tímto příspěvkem je tady 188 příspěvků a 188 čtenářů ;-). 

4 komentáře:

  1. Gratuluju ke 188. :) Cestovní balení vypadají mile. Jsem zvědavá, co si všechno dovezeš. :)
    Já zkoušela řadu pro hnědé vlasy, a tam jsem tedy žádný velký rozdíl neviděla (ale co by to s nimi taky mělo udělat, že ano...)

    OdpovědětVymazat
  2. nice blog you have here!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpovědětVymazat
  3. More blond je skvela rada, byla jsem na prasky, kdyz z ceskeho DM zmizela.. Kdyz se vratila, nakoupila jsem zasoby, mam vystarano na dva roky :o)
    Ten sprej miluju, pouzivam ho tak jednou za mesic na odrosty, striknu ho ke korinkum tak dve hodiny pred mytim a vysledek je znat! Reakce kolegyn "ty mas novou barvu" to doklada :o)
    Uzij si Pariz!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to se ti pěkně sešlo, stejný počet článků a čtenářů, chichi :)
    Užij si překrásnou Paříž!

    P.S. Děkuju za milé komentáře na blogu :)O výhře z GA plánuju psát příští týden :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).