středa 4. září 2013

Dnešní líčení a přípravy na B7

Milé čtenářky,

dlouho jsem sem nedávala žádné líčení, no a jelikož jsem se dnes po delší době nalíčila, rovnou jsem to i vyfotila (ono nebylo moc proč se líčit, byla jsem doma, s kamarádkami na chatě a předtím jsem byla nachlazená atd.). Není to nic složitého, použila jsem jen makeup, řasenku (oboje Bourjois), rozjasňovač, stíny (oboje L´oréal), tvářenku Mary Kay a fixační pudr Dermacol. Na fotkách je líčení ještě jemnější než ve skutečnosti, tvářenka je ve skutečnosti výraznější.

Použité produkty


Detail oka
Hrála jsem si v Malování


A úsměv

No a Beskydská sedmička se nebezpečně blíží, tudíž jsem dnes vyplenila elektro, lékárnu (tu i kvůli přetrvávajícímu kašli) a Tesco a snad máme tedy vše :-). Jmenovitě náplasti, hořčík, který si nasypete do pusy a on se okamžitě rozpustí a vstřebá, hroznový cukr s hořčíkem, baterky do čelovek a do MP3 přehrávače, tyčinky, sladkosti atd., stahovačku na koleno, Panadol a energetické nápoje (Energoton a Shlehu - fakt se to tak jmenuje :D). Pikao a Jesenka nesmí chybět! Podle mě jsou mnohem lepší než různé energetické gely, které nemůžu ani cítit. Doufám, že nic nezapomeneme a že vše zdárně využijeme a dorazíme až do cíle. Mám trochu obavy z toho kašle, bolí mě průdušky, tak doufám, že se to do pátku zázračně spraví. Dopuju se všemi možnými sirupy a vitamíny, tak snad to zabere.

Tak snad jsme připravení
Co vy, jak prožíváte začátek září?

5 komentářů:

  1. Takové hodně nude :) na bežný den hezké :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se povedlo :) jinak na kašel a bolavé průdušky doporučuju Vincentku, chuťově nic moc, ale fakt pomáhá, ideálně když ji piješ na noc. Tak snad bude do pátku líp!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké přirozené líčení. :)
    Tak se rychle uzdrav, ať se Ti jde dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very beautiful effect ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).